Popular Posts

Omg, I totally forgot to post about this! When I look at my photos in my camera again, I realized I've forgotten to update about this. omgholycrapshit. My brain is not functioning well. I'm always so forgetful LOL. Here is an update about my simple outing with family.

Parents are always busy with their hustle-bustle-life. Working from day to night is already a routine work for them. Therefore, we, the children seldom hang out with parents. Hanging out with parents is like, so awesome. It really feels good when a whole and complete family can go out to have some dinner together, shopping together, chit-chat together, laugh together or even watch movie together. I couldn't remember when was the last movie we watched together. Maybe a few years ago? 11/11/2010. Such a memorable date. Dated with my family. *peace& *

My rock mummy and brother.

Okay damn, my face looked really chubby.

I wish to get a Panasonic Lumix GX1.

Had a simple dinner @ The Ship.

Oysters serve as appetizer. yummy!

We love oysters. :D

My rice served with beef slices. Actually, the sauce is too sweet for me.

I hate using flash to capture photo in the dark. But it's too dark without flash. SAD CASE.

Long-term holidays are coming soon! What's your plan? :D

To-Do-List
1) Clean up my room
2) Arrange all the clothes in my wardrobe
3) Practice my piano exam pieces
4) Blog as much as possible
5) Hang out with boyfriend for our one month anniversary
6) Finish my Add Maths homework......
7) Watch Megamind and Harry Potter!


.....so, this is only my TO-DO-LIST? OMG? Sometimes I think, long-term holiday makes me feel lifeless and can't get a proper life. I miss the moment we all were so adamant to struggle for PMR exam. *Maybe you will think that I'm a freak, but I really prefer that life more than an idle one. *

I SERIOUSLY NEED SOME PRESSURE TO MOVE ON WITH MY LIFE LOL!!

JESS.
a real freak.\m/

P.S. Created a new blog skin for my bloggie! Hope you guys love it!
P.S.S PEOPLE, ADD MY PINGCHAT ID: JessicaChaw

5 comments

  1. wow~
    ur dinner look so delicious huh~=))))

    =D
    I wish to get a Panasonic Lumix GX1 TOO!!!!.

    ReplyDelete
  2. Cassy: YEAH, wanna go watch together? :D
    Xiu: Aw, that dinner was great because had it with parents. Same there, that camera is way too awesome too. :D

    ReplyDelete
  3. Yesh! Waiting for our next outing :D

    ReplyDelete

© JESSICA CHAW | FASHION | BEAUTY | LIFESTYLE | MALAYSIA BLOGGER |. Design by MangoBlogs.